آرامشکده

  • ۰
  • ۰

یک سوال مهم

داشتم به این فکر میکردم که چه طور میشه آدم آرامش داشته باشه َبعد به نظرم اومد توی پستای قبلی کلی از آرامش تعریف کردم و گفتم خوبه ولی نگفتم که آرامش که این همه خوبه و همه دنبالشن بالاخره چی هست.بعد کلی با خودم حال کردم که بابا ایول شدی مثل سیاستمدارای امروز که هی میگن عدالت خوبه َآزادی خوبه ولی یه آدمی نیست که بهشون بگه آخه مرد مومن اینایی که میگی یعنی چه و چی جوری ایجاد میشه.

یکی از استادای ما میگفت در مورد هر موضوعی که میخواهید اونو بررسی کنید سه تا سوال در مورد اون موضوع مطرح کنید.اول این که بفمید اون موضوع چیه یعنی چیستی .دو اینکه بپرسید چرا یعنی لزوم موضوع مورد بررسی چیه یعنی چرا اصلا باید وجود داشته باشه.سوم اینکه چگوه میشه اون موضوع رو محقق کرد.پس سه تا سوال مهم داریم که همیشه درمورد یه موضوع میپرسیم:چیستی؟چرایی؟و چگونگی؟

حالا که میخوام وارد بحث آرامش بشم خیلی خوبه اگه بتونم به این سوالا جواب بدم.البته اینو هم باید بگم که جواب دادن به این سوالا کار ساده ای نیست.همونطور که تو پستای قبلی گفتم این سوالی بوده که همه افراد در طول تاریخ دنبال جواب به اون بوده اند ولی خوب بعضیا به جواب رسیدن و به قول معروف آرام شدند  و بعضی دیگه هم خیال میکردند دارند به دنبال آسایش و آرامش میرند به جایی رفتند ککه دقیقا متضاد با اون هدفشون بود...

به نظرم امروز زیادی نوشتم و البته به سوال هم جواب ندادم...البته این کارم از روی عمد بودن دوست دارم بیشتر در این مورد فکر کنم و شما هم....یا علی 

  • ۸۶/۰۵/۲۹
  • سید محمد رضا حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی